Pembayaran Pendahuluan Diri

Kategori induk: ROOT Kategori: Soalan Lazim Diterbitkan: Isnin, 07 November 2016 Ditulis oleh Super User
S : Berapakah tempoh bagi sesuatu permohonan pendahuluan pelbagai atau perjalanan dibuat?
J : Permohonan pendahuluan pelbagai atau perjalanan adalah dalam tempoh 7 hari setelah dokumen lengkap diterima.
.
S : Apakah yang perlu dipastikan sebelum Borang Permohonan Pendahuluan Diri dikemukakan ke Pejabat Bendahari?
J : Pemohon dan PTj perlu memastikan semakan dibuat menggunakan Senarai Semak Dokumen Bayaran Pendahuluan Diri yang boleh dimuat-turun melalui laman web ini.

.

S : Apakah kaedah bagi permohonan pendahuluan sesuatu program boleh dibuat?
J : Permohonan pendahuluan bagi sesuatu program boleh dibuat melalui MyUPSI Portal sekiranya pemohon dan pegawai yang meluluskan merupakan kakitangan Pusat Tanggungjawab yang sama atau hirarki PTj yang telah ditetapkan. Sekiranya tidak, pemohon boleh menggunakan borang secara manual yang boleh dimuat-turun melalui laman web ini.
.
S : Bolehkah Borang Permohonan Pendahuluan Diri dikemukakan ke Pejabat Bendahari melebihi daripada sekali?
J : Permohonan Pendahuluan hanya akan diproses sekiranya pelarasan pendahuluan yang terdahulu telah dibuat melalui jernel pelarasan atau tuntutan perjalanan.
.
S : Apakah barang yang boleh dibeli melalui permohonan pendahuluan?
J : Perihal barangan yang boleh dibeli melalui permohonan pendahuluan boleh dirujuk melalui Pekeliling Bendahari Bil 1/2008.
Jumlah paparan: 209

Kemaskini terakhir 06/12/2016 © Hakcipta Universiti Pendidikan Sultan Idris

Paparan Terbaik Mozilla Firefox Versi 3+ dan Microsoft Internet Explorer Versi 8+ dengan skrin resolusi 1024 x 768  

Jabatan Bendahari, Bangunaan Canselori ,Universiti Pendidikan Sultan Idris, 35900 Tanjong Malim, Perak Darul Ridzuan 

Tel : 05-4506000 | Faks : 05-4582776 

(Unit Kemasukan) Tel: 05-4506929/6930/6932 | Emel : ccd@upsi.edu.my | Webmaster : azrie@ict.upsi.edu.my (05-4506961/6661)

Kemaskini terakhir 01/12/2016 © Hakcipta 2016 Universiti Pendidikan Sultan Idris

Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox Versi 3+ dan Microsoft Internet Explorer Versi 8+ dengan resolusi skrin 1024 x 768 

Jabatan Bendahari,Bangunan Canselori, Universiti Pendidikan Sultan Idris, 35900 Tanjong Malim, Perak Darul Ridzuan 

Tel : 05-450 6000 | Faks : 05-458 2776 
(Unit Kemasukan) Tel: 05-4506929/6930/6932 | Emel : ccd@upsi.edu.my | Webmaster : azrie@ict.upsi.edu.my (05-4506961/6661)